Strhttp://mama-idealna.blogspot.com/search/label/Dzie%C5%84%20po%20dniuony

piątek, 16 stycznia 2015

Prezent na Dzień Babci i Dziadka - pomysły

Jak każdy co roku mam dylemat - jaki prezent wybrać. W tym roku jest większy, bo doszli dziadkowie Adasia czyli 4 prezenty więcej :)
Najłatwiej byłoby każdemu wręczyć kartę podarunkową do drogerii i niech sobie sami wybiorą co chcą, ale na taką łatwiznę nie pójdziemy :)
Dla moich rodziców i teściów to przecież pierwszy taki dzień w życiu !!! :)
Czasu pozostało mało, a ja jeszcze nic nie wymyśliłam. 


Szukając inspiracji trafiłam na takie upominki:

1. Czekoladki
Jeśli babcia lub dziadek nie są na diecie to chyba najprostsze rozwiązanie. Można znaleźć czekoladki w interesujących kształtach :)

2. Fotokalendarz
Jest początek roku więc taki prezent przyda się i babci i dziadkowi :)

3. Magnesy na lodówkę ze zdjęciami
Pomysł fajny, bo kto nie lubi magnesów ?! :) Chyba każdy ma na lodówce coś przypięte :)

4. Album ze zdjęciami z ostatniego roku
Byłam skłonna na takie upominki, ale jak zaczęłam przeglądać zdjęcia Adasia to wybór najfajniejszych potrwałby chyba z miesiąc :) Albumy zrobię na roczek :)


5. Kubek ze zdjęciem lub dedykacją
Prosty prezent, który każdemu się przyda. Jeśli wybierzemy taki prezent to na pewno nie będzie trudno go kupić lub zamówić.

6. Laurka lub gotowa kartka z życzeniami
U nas na laurki przyjdzie jeszcze czas, na pewno ten pomysł kiedyś wykorzystamy :)

7. Zakładka do książki 
Prezent dla dziadków, którzy lubią czytać. Tu z pewnością przyda się trochę naszej kreatywności :)


8. Bukiet kwiatów
Pewnie każda babcia ucieszyłaby się z kwiatów, ja jednak jestem zwolenniczką tych w ogródku :)

9. Poduszka z dedykacją
Prezent, który trzeba przygotować wcześniej, ale za to sympatyczny i przydatny.

10. Spersonalizowany notatnik
Kolejny upominek, który musimy zamówić dużo wcześniej (crazyshop.pl).



Foto: sweetdeal.pl, iceis.pl, crazyshop.pl, stylowi.pl


22 komentarze:

  1. Pomysłow i inspiracji nigdy za wiele. Jeszcze tydzień temu myślałam "kurcze, co ja im dam w imieniu syna" - teraz, po przejrzeniu Waszych inspiracji stwierdzam, że już chyba nigdy nie będę miała problemu z prezentami - wystarczy wyszukać na Waszych blogach propozycji :))
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły! My stawiamy na kubeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja zbyt późno zaczęłam myśleć nad prezentami więc musi być coś prostego :/

      Usuń
  3. Świetne pomysły. ;)
    My w tym roku stawiamy na kartki okolicznościowe, zdjęcia w ramkach, kwiaty i słodkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasu mielismy zbyt mało i tez zdjecia w ramkach dostali dziadkowie :)

      Usuń
  4. U nas będzie fotokalendarz :) A pomysły bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotokalendarz zrobię na kolejne Boże Narodzenie, to super pomysł :)

      Usuń
  5. mnie bardzo podoba się pomysł z czekoladkami - babcia uwielbia pyszne i pieknie ozdobione praliny,a dziadek gorzką, prawdziwą czekoladę - cos z czego by sie ucieszyli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo zależy od sposobu życia dziadków. Jednym przydadzą się nowe kijki do nordic walking, voucher na próbne zajęcia z yogi, innym bilety do opery czy teatru, a jeszcze innym niestety nowy termofor czy np. telefon dla seniora z dużymi klawiszami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad telefonem też myślałam dla mojej babci. Choćby ze względu na to, że co roku wyjeżdza na wczasy i nie ma z nią kontaktu :)

      Usuń
  7. Super pomysły, Zapraszam do siebie ;-) Będę obserwowała Twój profil ;-)
    www.zaraz-wracacam.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się laurka wykonana dla babci/dziadka z pomocą dziecka i album ze zdjęciami lub fotokalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zestawienie, przyda sie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My w tym roku wybieramy się do dziadków na wigilię, dlatego oczywiście szykuję dla nich prezent :). Na początku miałam spory dylemat co kupić, ale na szczęście udało mi się coś wymyślić. Przede wszystkim myślałam o ich zdrowiu, dlatego kupiłam Doppelherz Vital Tonik, teraz możemy go kupić w specjalnej świątecznej puszce. Usprawnia on pracę układu krążenia, serca i układu nerwowego - zalecany między innymi osobom w sile wieku :). Oprócz tego kupiłam babci komplet zimowy (czapka, szalik, rękawiczki) i perfumy, a dla dziadka wybrałam portfel i książkę historyczną, bo od lat pasjonuje się historią ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na ten rok wymyśliłam, że kupimy zestaw do odlewu gipsowego 3D artess i po wykonaniu odlewów stópek i dłoni wręczymy je dziadkom wraz z dedykacją. Myślę, że będzie to super pomysł i w dodatku upamiętniający te kochane małe stópki i rączki.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w tym roku dla dziadków taki zestaw http://www.minilife.pl/2017/01/prezent-na-dzien-babci-i-dziadka-2.html
    Myślę, że idealny!
    Taki plakat to super sprawa i naprawdę jeżeli się nie ma pomysłu a chciałoby się dać coś wyjątkowego to coś takiego będzie idealne.
    Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się fotokalendarz. To też super pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem co mogę ciekawego podarować kochanym dziadkom. Ostatnio wymyślilam, że dobrym pomysłem będzie lepsza pościel bawełniana. Babcia była bardzo zadowolona. Ale teraz myślę o czymś może mniej praktycznym?

    OdpowiedzUsuń
  14. Marcelina Krzywińska31 października 2017 15:53

    Ja postanowiłam kupić dziadkom dwa albumy fotograficzne, po jednym dla każdego, i dać im na pamiątkę :) Powkładałam do nich nasze wspólne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz :)